My Addiction, My Obsession , My Compulsion :)

These are not a problem.
But this is all i want . AHAH

Sunday 14 November 2010

saya . cuba . selagi . mampu .

Oh hidup mesti diteruskan .. :) even macam2 halangan pon, tapi kena lah KUAT. hmm, lagi seminggu nak EXAM. perasaan bercampur-baur ni. banyak theory nak dihafal n formula-formula penting. harap-harap otak yg cerdas ni mampu bertahan untuk sekian waktu yang diperlukan nanti. and segala suntikan dan semangat dah dapat dah pon,, yela.. nak meet boyfie, dapat dah. jalan-jalan release tension pon dah. xde ape yang nak di enjoy kan lagi. cukup laa yg dah dapat tuh and kata ibu, "yang lain-lain after exam OK. now, focus exam dulu and bagi result best-best." so itulah 1 harapan yg paling abadi dalam hati sampai mati. dan setakat ni semangat nak jawab exam semakin berkobar-kobar sebab as long as kepala hotak ni boleh muat and simpan segala memori. :) and semakin dekat waktu berlalu semakin berdebar pulak hati ni. Harap dapat buat yang terbaik dan jauh dari segala problema. rasa bertuah dapat family yang paham dan x penah memaksa. and kawan-kawan yang selalu take care, oh yang paling tak lupa langsung dekat boyfie yang terbaik untuk saya. sebab die selalu pesan "study is more importante" and sebab tuh laa saya sayang die, die sgt paham org study camne and bukan sebab tuh jew saya sayang die, tapi ade banyak lagi. :) thanks for being apart of my life taw! mwahs. haa, sambung balik, dan setakat ni ade banyak yang nak dicover and back up pasal topic-topic penting. and harap seminggu yang berbaki lagi ni, dapat digunakan dengan baik oleh saya. hmm, penat memang penat tapi x boleh nak kate penat sebab memang ini yang saya nak, so whatever it is, life must go on. ala, kalau x, tak adventure plak hidup ni kan. and paling bertuah dpt sambong study even kt private pon berbanding orang yg x dapat sambung langsung tuh kan. :) so, bermula lah masa untuk membusy kan diri saya minggu ni. dan semoga jauh dari segala kecelakaan dan sihat-sihat belaka. AMIN



p/s; thanks untuk segala suntikan yg diberi.


No comments: