My Addiction, My Obsession , My Compulsion :)

These are not a problem.
But this is all i want . AHAH

Friday 5 February 2010

berhenti mengharap atau terus mengharap ?

camne nak buat lagi kalau keputusan dah di buat .. walaupun rase takk best tapi perlu diterima dengan hati terbuka sebab xde sape-sape yang boleh mengubah takdir .. kadang-kadang ade jugak rase kalau laa boleh dipusing kan balik setiap jam yang dah berlalu tuh,, mungkin takk kan berlaku hal-hal macam ni .. tapi macam mane nakk buat dengan betul kalau kite takk penah buat salah kan,, hmm.. susah nk cakap sebab belum tentu sumeh akan ngerti .. tapi ape-apepon hidup mesti diteruskan sebab ramai yang mengharapkan kebahagian untuk diri aku ,, cume hati ni jew.. mungkin dah lameh sangat aku simpan rase kecewa and ketidakpercayaan ngan ape yg terjadi ni.. yelah,, aku kene kuat sebab hati sumeh org aku nakk kene jage ,, kalau aku yang menyokong ni down,, yang disokong pon down,, sapeh lagi nak tolong kan,, walaupun hati aku ni takk de sape yang taw,, aku x kesah.. aku wat wat ngan ikhlas.. takk pe, family come first! :) tapi... dapat takk aku halang sumeh yang negatif ni jdi positif atau lebeih baik lagi jadi neutral ? dan ape yang aku dapat kalau terus mengharap tapi kalau takk de ape yg berubah ,, dan kalau aku berhenti mengharap adekah aku seorang yang mudah mengalah atau tandenye aku dah x larat nak melayan ,, sebenanye.. penat nak jadi baik dah... bia jela Allah yang balas... :)


p/s; naseb baek sayeh ade die yang faham sayeh macam sayeh faham die ..

No comments: