My Addiction, My Obsession , My Compulsion :)

These are not a problem.
But this is all i want . AHAH

Saturday 17 April 2010

sangat rindu sangat.

hadoi.. bukan takk seronok dpt meet kwn2 semalam tapi statement diba yang bole tahan tuh buat aku terasa ,, terasa ape?? rasa terharu. haiyakk! erm,, cmni cite nye.. tgh syokk jalan2 ngan mereka tibe-tibe diba tanye.. soklan yang biase bg aku dan di jawab dengan slumber tapi luarbiasa jawapan tuh bagi diba. kenape ye begitu ?? pelikk jugakk. hehe . tapi bile diba ckp sumtink yg special bout die tuh.. omg! sumpah sayeh terharu. dari rasa yg biasa jadi laa tak terbiasa. so,, bermula laa satu fasa baru dlm waktu yg sameh mase berseronok itu kepada saat yang bahagia. ;) aku trus mengeluarkan satu kelenjar yg dipanggil air , dan air diberi nama air mata .. kenape mesti berair dimate? sebab saat itu aku rase betape betuah nye aku sebab ade die yang sangat special itu mcm kate diba. dan yang paling penting sumpah sayeh rindu die banyak2.. and diba plakk bole tanye takk rindu kew. haish,, lagi laa lebat hujan yang turun. tambah2 segalenye dengan die dulu disitu laa tempat nye. huhu. yang man sibukk nakk tepon2 die. org tuh busy laa. dan sebab tuh laa aku rase aku tak perlu bagitau sbb xnk die tuh risau. dan perjalanan diteruskan dan selama itu lah tangisan kerinduan turun dengan lebatnya. haha. bile cite balek nk gelak pon ade,, lalalala dan mula lah rase yang aku takk kuat . tapi, kuat untuk t** jew,, hahah. ops! dan dengan takk sengaje mereka kate jgn risau ,, nanti kami bawak wawa pegi saneh ye! fuh,, berseri-seri muka dow skang,, semangat haa! lalalala statement terbaekk dari diba,, kakwa jage laa die baik2,, sebab die sangat special! ;) dan die itu siapa??



yang ni laa die yg dimaksudkan itu tadi .. lalala

dan next event anda wajib turut serta atas permintaan ramai oke.. WAJIB! sebab acara double akan diadakan .. trio dan four sam telah dibubarkan atas sebab-sebab tertentu. Tahniah sebab anda terpilih untuk acara double ini. lalalala

p/s; rindu you laa.

No comments: